Törölt nick Creative Commons License 1999.09.01 0 0 359
Én még mindig nem vagyok biztos abban, hogy metró nélkül nem lehet megoldani. Pl. Déli összekötő vasúti híd mellett (az északi oldalon, tehát a Lágymányosi híd felé) van hely egy vágánynak, még a pillérek is megvannak. Ezt a megoldást már több helyről hallottam, nem tudom, hogy a megvalósítás milyen fázisban áll épp. Ha ez megépül, akkor már jó eséllyel meg lehet valósítani egy elővárosi, illetve városi vasúti forgalmat, ami sokkal változatosabb kínálatot tud nyújtani viszonylatok tekintetében, mint egy metró. Nem kellene agyonisteníteni a metrót. Nem attól jó egy utazás, hogy leglább egyszer a föld alatt is utazol, ez marhaság. Mindenki azon görcsöl, hogy napi utazásai során legalább egyszer metróba botolhasson, itt nagyon megetették a népet. Nem mondom, ha majd annyi pénzünk lesz, mint az osztrákoknak, akkor majd lehet abban is gondolkodni, hogy teljesen behálózzuk a várost metróvonalakkal, de addig olcsóbb megoldásokat kell választani, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy rosszabbak is. És vannak adottságok, amiket ki kell használni. Gondolok itt egy meglévő vasúti hálózatra, aminek kapacitását itt-ott bővíteni kell.