Törölt nick Creative Commons License 1999.08.31 0 0 300
Arról nem is beszélve, hogy ezt sem igazán újjáépítik, merthogy anno 40-es pálya volt, most meg 160-as lesz. Mások az ívek, gyakorlatilag 90%-ban új vonalvezetése lesz. Stratégiailag is jobb a Zalalövő-Hodos átmenet, ezért nem a rédicsit bizgerálják. Egyébként nagyon jópofa, ahogy Rédicsnél bejön a Studenka, vége a vágánynak, aztán kimegy. Utolsó kitérő valahol Lentinél van azon a vonalon.
Saújhelyi vonal kétvágányú volt? Ezt nem is tudtam. Kelebia felé megcsinálják a másodikat. Először megépítik azt, aztán a régit felújítják.
Ezekben is vannak prioritások. A kelebiai vonal a IV-es Helsinki korridor része, ezrét hamarabb fogják felújítani, mint mondjuk a rédicsit. A zalalövői szakasz pedig az V-ös helsinki korridor egy fontos szakasza, így azt is preferálják. Erről -ha van érdeklődés- később bővebben.