Lex Icon Creative Commons License 2020.11.01 0 0 14419

Sikerült megjavítani. Köszönöm a segítséget.

Akit érdekelnek a részletek:

A burkolat leszedése sajnos csak úgy ment, hogy az íves elem alá benyúló végén még volt egy benyúló csőben egy torx csavar, amit letörtem az alatta lévő elemről, mert egyébként le kellett volna bontanom a hátsó üléstől a műszerfalig az egész középső konzolt vagy mi a neve. Azt a mérnököt, aki ilyet tervez, karóba kellene húzni!

A szabályzó kiszedése se volt egyszerű, mert az izzó cseréhez hasonlóan ehhez is egy nőgyógyász és kígyó hibrid kellene. A kocsi mellett térdelve, a műszerfal alá bebújva, valahol a fejem felett kicsavarodott kézzel kellett egy 16 éve beragadt bajonett zárat kicsavarni. Kézzel nem ment, pedig elég erős kezem van. Nagy nehezen beszuszakoltam egy fogót a múanyag elemek, csövek és vezetékek között és azzal rásegítettem, így kijött.

Ráadásul nem is olyan szabályzó volt benne, mint amiről Joco81 küldött doksit. Még szerencse, hogy a kiszedése azonos volt. Ebben ilyen volt:

Ebben van egy rúgós biztosíték, ami ki volt olvadva, ezért nem ment az 1-3 fokozat.

Ugyan nem drága ez a szabályzó (4-9eFt), de vasárnap sehol se kapok és holnap kell páromnak a kocsi, így a bizti rugóját az olvadó érintkező alá dugtam, így fixen érintkezik. Remélem nem okoz gondot. Az egész szellőzésen van egy 40A-es bizti, ami mondjuk ehhez túl nagy, de a klíma is erről megy. majd kiderül. s)

Visszaszereltem, csatlakozót bedugtam, majd kipróbáltam és gyönyörűen működött.

Burkolatokat visszaraktam, párom örült, hogy nem kell 70-100eFt-ot kiadni érte.

A szervizt korábban felhívtam, úgy indítottak, hogy hibakiolvasás 18e, óradíj dettó. És persze a legalapabb szereléshez is szét kell bontani a fél autót így a munkadíj az egekbe megy.

 

Előzmény: joco81 (14417)