Machiness Creative Commons License 2020.11.01 0 0 2114

Üdv a fórumon!

 

A hátsó rugóköteg nálam is 6 lapos, ebből kettő ér végig és a legkisebb lehet olyan 30 cm hosszú. Nekem rövid Korandóm van, nem érzem erősnek ezeket a rugó kötegeket. Az igazság az, hogy már nem gyáriak, emelést csináltattam egy pár éve. Akkor az összeset Wrangler rugókötegre cseréltem, azokat íveltettem. A rugó kovács nem egy az egyben tette be a Wrangler rugókat, hanem szét szedte és a és kombinálta a szintén szétszedett korando rugóköteg lapjaival. A rugó kovács bizonyos határok között igény szerint tudja laprugóknál beállítani a keménységet a lapok számának és hosszának a variálásával. Nagyjából 100.000 Ft. körüli volt egy ilyen mutatvány akkoriban.

 

A főtengely hátsó végén szimmering van, egyszer majd nekem is cserélni kell, mert egyelőre enyhén, de átengedi a motorolajat.

 

Lakatost 4 évig kerestem, aztán feladtam. Magam fogok nekikezdeni. Sikerült szereznem bontott CJ7-es első sárvédőket doblemezzel. Azt látom, hogy a jeep sokkal vastagabb és valószínűleg jobb anyagból gyártotta a kasznit. (Az alváznál meg pont fordítva, a Korando a jobb.) A többi elem meg elég egyszerű, azok legyártásával remélem meg tudok birkózni. KO 36-os 0,8-as rozsdamentes lemezből tervezem a gyártást.

Előzmény: Rockaroundthetruck (2112)