Ladyboy :o)
Még a tavasszal vettem meglepetés ajándéknak egy FIAT órát ZARJA 1601-es werkkel egy veterános barátomnak. Aztán sokáig nem volt rá idő.
A tok 33,5 mm-es, kopottas, a szíj 16-os...nem igazán éreztem, hogy érdemes egy hordható minőségű újraaranyozásba belemenni.
Végül egy 38 mm-es bicolor tokba került a szerkezet 20-as szíjjal, ami eredetileg egy kvarc női órának indult.
Ráadásul a kvarcszerkezet műanyag betétgyűrűje pont jó lett a kis ZARJA werkre. Kellett még esztergálnom egy betétgyűrűt a számlap és az üveg közé rozsdamentes acélból és egész vállalható "fiús" méretű és kinézetű ketyegő lett belőle.
Egy hónapja lett kész és épp azon siránkozott a koma, hogy karosszériásnál van az autó és már rendesen FIAT elvonási tünetei vannak mikor a kezébe nyomtam egy díszdobozban az órát. Mondjuk úgy, hogy jelentősen enyhültek a tünetei :o)
Az utolsó képet másnap küldte a munkahelyéről.
