BZoltan Creative Commons License 2020.10.17 0 0 81482

Szerintemmel nem tudok vitázni. Én konkrétan és tényszerűen tudom, hogy ez a bortúra nem egyhelyszínes buli, hanem lényegében huszonpár borbár és boros vendéglátóhely befogad egy-egy borászatot és rendes áron adnak bort a betérő fogyasztónak. Szó sincsen ingyen bor locsolásról és szó sincs belépőről és szó sincs asztalbérlésről. Ez inkább egy  Torkos Csütörtök féle közös akció a bors vendéglátóhelyektől.

Azt próbáltam magyarázni, hogy a boros tömegrendezvények nem bírnak marketing értékkel ellentétben a vendéglátó helyekhez kimenni és nekik bemutatni a kínálatot az működik. Meg persze a kedves fogyasztónak pénzért adni bort az értelem szerűen a tízpontos marketing lehetőség. 

Te azt írtad, hogy "a Pécsi és a Tolnai borvidék egyes termelőire ilyen rendezvényen kapott rá és rendelt utána kartonszámra. "

A Budapesti Borbár Túra amiről te írsz az nem ilyen rendezvény. Én egy helyszínes, belépőjegyes boros tömegrendezvényekről beszéltem.

Előzmény: loading (81477)