alkotasu Creative Commons License 2020.10.16 -1 0 2024

A baj pontosan a szellőző átalakítása, meghosszabbítása. Ahhoz valamit bár barkácsolni kell, és van ugyan egy roncs kasztnim, amiről le tudnám operálni a tetőszellőzőt, de azt szépen hozzáépíteni a másikhoz, már nyűgösebb dolog. Egyrészt: pont kétszer akkora volt a hosszú szellőző? Vagy mekkora? Ha hozzáépítem, akkor ott gittelni is kell, ráadásul a szellőző tetejét alulról és oldalról is, aminek szép elkészítése meglehetősen nagy kihívás. A gittet még festeni is kell, tehát egy újabb macera az átpályaszámozáson kívül. Márpedig én sokkal inkább hazai járműveket modelleznék, mint egy DR-essel tökölni.

 

Tehervonatokhoz nem akarnék külön mozdonyt, ugyanis ezt a 86-ost a III-as korszakos Hruska utód altenbergi kocsijaimhoz szánom. Tehervonatokhoz, más személyvonathoz van 2 db. BR24-esem, meg egy BR64-esem.

Előzmény: György barát (2020)