DKori86 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 79277

No végül nem egy ördöglakat a dolog...elég hozzá a kesztyűtartót lekapni (mást nem kellett bántani), pár perc alatt megvolt az egész. :) Megvolt az EGR pucolás is amiért valójában az autó jött, úgyhogy rendben. :))

 

Így, hogy most pár napig nálam volt, közvetlen a mi faceliftes 1.3 GLX-ünkkel összemérve: egyértelműen nagyon más karakter 99%-ban a bowdenes gázpedál miatt, nem idegesítően de határozottan érezhetően nyersebb/darabosabb (ez nem csak nekem tűnt fel - családon belül "hölgy tulajos", és ahogy cseréltünk már aznap este mondta nekem, hogy "a Tiétek finomabban/kezesebben vezethető"), ettől függetlenül "szerethető"/élhető, én simán ellennék vele. :)) A motor erejét illetően tartom azt a véleményem amit közvetlen egymás után anno új-tesztautókat próbálgatva is éreztem első benyomásként (a papírforma is ezt mutatja): dimenzióbeli különbség nincs a kettő között, ellépve/forgatva a kicsi is közel ugyanolyan lelkesedéssel szedi a lábát, alacsony fordulatszámokon érezni a nagyobb motor +VVT hatását a nyomatékra. Fogyasztásról nem tudok (és pár nap után nem is akarok) nyilatkozni.

 

ui.: csak a kíváncsiság teteti fel velem a kérdést > szerintetek utólagosan (bontóból stb-stb) megoldható egy GLX-be a kulcs nélküli rendszer telepítése (naív kérdés: elég lehet másik gyújtáskapcsoló, zárak, kulcsok, nyomógombos kilincsek? vagy ECU/body computer is eltér stb.?)?

Előzmény: DKori86 (79272)