dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52818

A nyomvonal nem változott, csak éppen öregebbek lettünk 13 évvel.

Szomorú emlékeket nyitott fel ez a térképvázlat...

 

2008-ban próbáltam (volna) érvelni ezzel az akkori 3K menedzsmentnek...

Felhívtam a figyelmüket, hogy az osztrákok nem akarnak építeni 2x2 sávot a határig.

A 2007-es ASFINAG Planungs und Neubauprojekte in Österreich már ezt tartalmazta.

 

 

Most kiemeltem a megváltozott lényeges elemeket:

Határidő csúszás 6-8 év

Beruházás költségei: +50% (Ost 107 M Euro-ról)

 

 

A 3K 2008-ban nem fogadta el az érveket. 10 év múlva "belátták"...

 

Éppen akkor (2008.október) épült meg az M70-A5 SLO, és hatására erősen lecsökkent a teherforgalom Rábafüzesnél.

Így "csupaszon" maradt az OPEL-nek tett ígéret...(maradt a fele...)

M8 középső szakasz helyett prioritás lett az M76.

 

Az osztrákok "csak" késnek, de pontosan azt építik, amit elterveztek,

itthon viszont "átszabták" a hálózati koncepciót...

Előzmény: Herodes68 (52809)