dimelo Creative Commons License 2020.10.11 0 1 52781

Folytatás, a bürokratikus javaslatok idézésével:

 

Sieg Nagyon egyszerű a megoldás: ki kéne tenni a tiltó táblát a 42-es Biharkeresztes-Berettyóújfalu szakaszra.

Ha a román kamionos kényszerűségből elment az M4-ig, jobb eséllyel marad rajta az M35-M3 irányba is.

 

(HUN)RoGeR Nem tiltó táblát kell kirakni, hanem annak a szakasznak a HU-GO díját felemelni annyira, hogy megérje az M4 felé menni.

Informatikai és jogszabályi kérdés ezt megcsinálni, utána a piac hamar rájön, hogy érdemes a pályát használni.

 

Avaar922  Akkor meg az ottani lakosokkal cs*sznének ki, mert egyik napról a másikra többszörösére drágulna a kenyér, meg az egyéb élelmiszerek.
Egyszerűen ki kell tiltani az átmenő nehézgépjármű-forgalmat, ahogyan ez a 86-oson is van...pedig ott még csak közvetlen azt az utat kiváltó gyorsforgalmi sincs.

 

(HUN)RoGeR  Nem feltétlen lesz drága a kenyér, ha megfelelően van a mögöttes logika beállítva. Aki átmegy bizonyos pontok és az országhatár között anélkül, hogy letérne a 42-es útról,

annak fizetnie kell egy plusz tételt. Így aki helyi fuvaros kiszolgálja a környéket nem fizet többet, a nemzetközi kamionos viszont költségben ugyanott vagy felette van, mintha az autópályát használná. 

 

 

Jogi szabályozást alkalmazni az elcseszett nyomvonal miatt, az látványos beismerés lenne. Az ADR és élőállat-szállító kamionok közzétett 42. Ártándra terelése éppen ellentétes szándékú...

 

Például senki nem aggódik azon, hogy a Miskolc -Nyíregyháza útvonal autópályán 21 km-rel több, mint a 35-36. utakon. (Szívja is Tiszaújváros...)

https://www.google.com/maps/dir/47.9530095,21.727262/48.1044999,20.7912781/@47.9748132,21.1245196,11z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d21.2525113!2d47.9305843!3s0x474753f3aa2505ed:0x9547669401d587db!3m4!1m2!1d20.8164097!2d48.0245971!3s0x4740a162e3e4dcdd:0x410dab297cdf5829!1m0!3e0

 

 

az Arad - Kecskemét (-27 km) helyzet miatt...

https://www.google.com/maps/dir/46.1830633,21.323521/47.004941,19.6036963/@46.5836287,20.2273958,10z/data=!4m2!4m1!3e0

 

de 70 km-es tereléseket javasolnak a 42. útról... A 44-ről nem akarnak semerre terelni, inkább építettek még egy gyorsforgalmit, aminek nincs román oldali folytatása.

... és még keresztbe akarnak M47-et is... Nem a hálózati elvet vitatom, csak a prioritásokat.

Még néhány nyomvonal (és csomópont) elcseszés, és nem lesz minek örülni, csak veszteségeket fognak "termelni" a nagyreményű gyorsforgalmik...

 

 

Megnyugtató, hogy van megfontolt - komoly precedensre hivatkozó - kommentelő is az SSC-n:

 

Bibircsok Szép feladvány. Érdemes lenne kiadni az érintett minisztériumok uniós joghoz értő szakjogászainak, hátha meg tudják oldani.

A német autópályadíj-törekvések "eredményeit" látva bár "jogásznemzet" tagjaként, de szkeptikus vagyok.

 

 

Van új video az M4-ről (+42, 47),

még kis idő szükséges az elemzéséhez...

Előzmény: dimelo (52776)