Képzetes Kezdőtérközjelző Creative Commons License 2020.10.07 0 1 20380

L2 szinten a balízból kapott L1 menetengedélyeket a vonat nem veszi figyelembe, legyen az akár 0 méteres is. (Kivéve ha L1 előjelentés van tárolva a fedélzeten.)

 

Subset-026 szerint L2/L3 menetengedélyt (packet 15) csak RBC továbbíthat, balíz pedig csak L1 menetengedélyt (packet 12) továbbíthat.

 

Olyat lehetne csinálni, hogy L1 menetengedélyt ad a balíz, majd az RBC az ú.n. "floating entry" módszerrel átléptet L2-be.

Ha Zalalövőről indulsz L1-ben, akkor Zalacséb-Salomváron, ahol véget ér az L1 szakasz, ilyen eljárással lehetséges átlépni L2-be, az állomásközben ugyanis RBC kapcsolatfelvételre utasító csomagok vannak elrejtve néhány balízban.

(Ha nem sikerül felvenni a kapcsolatot az RBC-vel, akkor az állomás végén egy CLT csomag átlök L2-be vagy EVM-be (ha a mozdony nem tud L2-t), és a T_NVCONTACT lejárta után kényszerfékezés lesz.)

 

Ezt hívják úgy, hogy mixed level.

 

Persze üzemeltetői szempontból itt elveszted az L2 hatalmas előnyét, hogy nem kell vezérelhető balíz, LEU, biztberhez illesztés, áramellátás és sok kilométer kábel.

Előzmény: 3r141592 (20370)