dimelo Creative Commons License 2020.10.05 0 0 52749

Nemzetgazdasági (megtérülési) és környezetvédelmi szempontból is óriási megtakarítást jelentett volna.

A zöld színű Várad-nyugat elkerülő is 2x2 sáv lesz, tehát összesítve 4 km-rel kevesebb útpályát kellett volna építeni,

és egyértelműen többen és gyorsabban haladhatnának az M4-en nyugatra és az A3-on keletre...

A 200 ezer lakosú Nagyváradnak EGY autópálya csatlakozó útja lvan, az is keresztülvezet egy falun és 2x1 sávos.

 

Debrecennél 4, Miskolcnál 3, Nyíregyházánál 3 csomópont épült.

Arad 3, Temesvár 2, Déva 2, Szászsebes 3, Nagyszeben 5 csomópont.

és akkor a Torda melletti csomópontburjánzásról most ne szóljunk...

Előzmény: dimelo (52748)