altimus Creative Commons License 2020.10.03 0 0 80969

Sarkitsuk ezt kicsit. Nyilvan magyar nyelven, bezarva egy 10 millios fogyasztoi korbe, nem lehet pl. olyan svajci orakrol szolo blogot, vlogot, akarmit letrehozni amit tizezres nagysagrendben rendszeresen fogyasztanak az emberek. De meg pl. egy ilyen nezettsegu szivarokrol szolo projektet se tudok elkepzelni. A borokkal kapcsoatban ha pl. BZolit megkerdeznenk, hogy szerinte mo-on hany tudatos borfogyaszto van (aki tud valamit a borrol, ismeri a regiokat, a nagyobb pinceszeteket, tudatosan valaszt bort ...), akkor szerintem meglepoen alacsony szamot fog mondani.

 

Egy nepszeru blogger/vlogger, akar influenszert is irhatnek, ha nem utalnam annyira ezt a szot, alapvetoen barmilyen tartalomra epitve tud meglepoen nagy nezettseget produkalni. Ezesetben az emberek alapvetoen nem a promocio targya irant erdeklodnek, hanem a blogger szemelye irant.

Előzmény: Hepci (80968)