BZoltan Creative Commons License 2020.10.02 0 0 80941

2014-ben Alkonyi Kristóf és Ripka Gergely próbálkoztak egy boros csatornát felfuttatni a Youtube-on.  A legjobban futott videóik 1-2 ezres nézettséget értek el, de jellemzően 200-500 nézettséggel futottak a videók. Pedig dolgoztak vele és  két a boros szkénában ismert srác csinálta.

 

Mostanában a Kóstolom csapata tolja keményen a Youtube tartalmat. De az elmúlt egy évben nem volt olyan videójuk ami elérte volna a 300-as nézettséget. 1-2 éves viszonylatban azért tudtak 1-2k-s elérést is.


A Furmint USA egy komolyabb tőkével megtolt projekt. Az elmúlt 3 évben nem nagyon tudtak még az 500-ig sem elmenni... Fiáth Attila nekik csinált videóját 597-en látták négy év alatt.

 

Vicces rákeresni a Top100 magyar bor videókra.. 200-300-as nézettségek.

Aztán ott van az állami pénzzel erősen kitömött, szerintem százmilliókból csinált, kurvára gáz Magyar bor Személyesen kampány aminek a fő produkciója az 2k nézettségig futott, de az egyes video posztok úgy 50-100 között futottak... pedig ezt már az az  Ipacs Géza arculati tervező csinálta akineka nevétől azonnali magömlése lesz mindenkinek.


Nade!!! A  nagy kedvencem a Magyar Borod nyári kampánya. Na, ezen már röhögni sem tudtam... 2 subscriber, 1-2 lájk a videón... kommentek engedélyezve de semmi. Mégis 400k nézettség. LOL!!! Ezek a baromarcúak NER pénzből betolták ezt a két videót valami nigériai klikk gyárba és ráhúztak 400k kamu nézettséget. :D :D :D


Na.. és akkor némi kontextus.

 

Négy éve csináltam egy videót Fekete Bála Bácsival és Bori nénivel. Sehova nem raktam ki, csak a haverokkal és a somlói barátokkal néztük. Na, ez futott 800+ nézettségig.

A Terra Hungarica videóinak top listáján 16-7k környékéig futott a Kaló, Takács 'Hollóvár' Lajos meg a SAP videó. De 2-4k-t minden videója hozott. Azért ez vicces egy kicsit.


De nézzünk meg pár komolyabb játékost:

Vargabor... a facebookon van 200k követőjük (LOL, az is nigériai lájkgyárból) de a Youtube videóik 300-500 nézettségig futnak. 

A Bock videói akár 1-2k nézettségig is elfutnak. Nem rossz a fostalicska mezőnyben. 

A St Andrea videók 10-30-as nézettséggel futnak.

Na de nézzük a marketingben legendásan erős Bortársaság videóit. 2-5k körül fut pár videójuk.


Ezek mennek... kereshetek bármit, azt látom, hogy a magyar boros közélet egyszerűen nem tudja használni a Youtube-ot... sem. 

Ezek után 115k elérés az nemcsak, hogy piszok jó, de három nagyságrenddel komolyabb mint a tízmilliós, százmilliós marketing kerettel  dolgozó NER üzemek és nagyvállalatok.

Előzmény: altimus (80932)