A második mondatod jelzi, hogy hol van a "rejtett potenciál"...
Nem vagyok UFO- és/vagy laposföld hívő, főleg nem "Covidita"...
De ebben a kérdéskörben már többször is "láttam ufót":)))
Ezért most fellapozom a "sárga dossziét", amelynek címe:
M8-M4 tervezéséhez szükséges közúthálózat-fejlesztési vizsgálatok Debrecen térségében
Nagyon keveset tudunk a C változatról, amely erőteljes agresszivitással célozta meg Debrecenből Zilahot és Kolozsvárt,
és hagyta ki Nagyváradot a nyomvonalból.
Az I. Széchenyi tervben 2303/2001. kormányhatározattal támogatott változat szerint:
Az M8-M4 autóút kb. az Ebes-Mikepércs-Hosszúpályi-Létavértes vonalban épült volna meg 2015-ig...
Mindez most azért kiemelt fontos, mert akkor nem aggódtak a határmetszéspont kérdésén, vagy Nagyvárad érdekein...