Koyasu+ Creative Commons License 2020.09.27 0 0 102877

Szia! A 73' 74' TS 250-es motor váza még nem alkalmas oldalkocsis üzemre. Az ülés eleje alatti vázcső U alakban fordul vissza míg a 75'-ös évjárattól az U alak helyett egy keresztcső van.

Szintén 75'-től vezették be a karbantartás nélküli lengővilla csapágyazást. A 74'-es évjáraton még az ES típusokon használt bronzperselyes lengővilla van, amit a zsírzó gombokról lehet felismerni és a középsztender rugó egy kis lemez közdarabbal teremt kapcsolatot a lengővilla tengellyel. A 75'-ös évjárat sztender rugója közvetlenül a lengővilla tengelyre van beakasztva. Már fentebb írtam ez a lengővilla tengely karbantartás mentes,egy szilentblokk veszi át a bronzpersely szerepét.

1976-tól jött a TS 250/1. Azt tudjuk, hogy onnantól kezdve a 35mm.-es alumínium csúszó csöves első villa lett beépítve, valamint ezzel együtt érkezett a 18-as első kerék.

A 250/1 váza a 75'-ös TS 250 4 gangostól annyiban tér el mindössze,hogy a kormánycsapágy háza egy egyszerű cső,a régebbi típusnál ennek lépcsős a kiképzése, valamint a 250/1-nél az akkusztikus kürt tartóját előrébb vitték,közelebb a kormányhoz a 250/1 középgyertyás hengerfeje miatt.

 Ennyit tudtam meg évek alatt a típusokról,de biztos van még más eltérés is köztük.

Előzmény: kgaboroo (102876)