_matel_ Creative Commons License 2020.09.25 0 1 35461

Köszönöm. Egy perc alatt kicseréltem és már működött is. Korábban már kibontottam az anyós lábánál a motorvezérlőt meg a jobb A oszlop lábánál lévő relétáblát is csak épp erről a legkézenfekvőbb helyről feledkeztem meg hogy ellenőrizzem hátha itt is van még biztosíték amit a dokumentációk nem említenek. Egyébként meglepően sok biztosíték van az autóban amit egy dokumentáció sem említ nemcsak ez. Feltételezem hogy a típust alaposan ismered. Lenne még egy hasonló kérdésem. 3 ilyen kocsi van a családban olyan 10-15 koruktól a nagyboard-os műszerfal jobb oldalán a középkonzol felett található analóg óra néha késik mindben de van mikor napokig hetekig jól jár. Egyszer az óracsoportot az egyikben atomjaira szedtem mert már a napi km számláló is pislákolt néha. Összes csatlakozást PCB-t minden eltakarítottam ipari flux lemosóval. Minden kontaktot végignéztem bejövő tápot kimértem. Minden jó volt. Mégis az óra egyre gyakrabban késik akár már 1-2 nap után is jelentősen. Én arra tippelnék hogy ha napon áll a kocsi a melegben rosszabb lesz a testkábel kontaktja a vázon. Ezt az egyet nem találtam meg. Esetleg van 5let a jelenségre? Annyira nem zavar lassan 10 éve elengedtem a problémát...

Előzmény: atuc (35459)