dimelo Creative Commons License 2020.09.21 0 2 52456

Köszi, így vizuálisan is érzékelhető!

 

Nekem is vannak kétségeim az építés tempójával kapcsolatban.

 

A baj az, hogy itthon is ugyanolyan kétséges... Pedig összehasonlíthatatlanul könnyebb a terep.

 

 

Azért is voltam-vagyok szkeptikus a határszakasz jelentőségét tekintve.

Ha már arra jártam csütörtökön, kicsit rá is hajtottam, csak az "íze végett"...

 

Előzmény: A B.újfalui benzinkútnál állva feltűnt, hogy nagyon pörög a forgalom a 42-47 utakon.

Rászántam néhány percet, de nem bírtam szemmel követni a forgalomáramlást.

Kollégámmal videót rögzítettünk.  Ő a 42. - 47. utak körforgalmánál, én pedig (úgyis Gáborjánba mentem) a 4812. úti felüljáró előtt...

 

Telefonon "szinkronizáltuk" a felvételek indítását és a hétvégén összeraktam a két felvételt... Ne csak az építést drónozzák tucatszor, a mű a megvalósulás után lesz igazán érdekes.

(Bocsi, a képrezgést a felső képen a szél okozta.)

 

https://youtu.be/ZKkXRtzc3qo

 

A rögzített forgalom brutális különbségét először nem hittem el.

Az M4 autópályán 10 perc alatt 6 személyautó, 2 kisteher és 8 kamion haladt: ez lenne az autópályaigény? "Mértékadó" óraforgalom: 168 Egységjármű, Átlagos napi forgalom: 1800 egységjármű???

Pedig a saját szememmel is ezt láttam...

(Ja: a 4812. úti felüljárón ugyanakkor áthaladt 9 személy, 4 kisteher gépkocsi + 1 busz)

 

Külön tanulmány a 42. útról terelt kamionok "keringője" a videón kb. 5'30"-nál.

 

Visszafelé az M4-47. úti csomóponttól újra követve a le-fel hajtó forgalmat, ez a durva különbség valóságos...

Ha Berettyóújfaluból kelet felé csak 9 km-es kerülővel lehet közlekedni a pályán, akkor ne csodálkozzon senki, hogy mintegy ötször több gépjármű marad a 42. főúton.

 

Ezt (is) sikerült elqrni...

 

A jelenlegi forgalmi arány: 42. út: 82 %    M4: 18 %  

 

Ártándnál 3-3 sáv   Nagykerekinél 2-2 sáv üzemel. ( Személy+teher is)

 

Ahogy a régi kabaréban mondták: Valamiért nyomják Krahácsot...

 

Előzmény: troglodita (52455)