Pompiere Creative Commons License 5 napja 0 6 52361

Az M60 új értelmet nyer, ha megépül a mohácsi híd és így az M9 szerepét veszi át.

 

Teljesen laikusként én azt mondom, hogy kár lenne az M9-et arra erőltetni. Kb. olyan helyzet alakulna ki mint esetlegesen az M47-nél, ha ne adj isten a határhoz közelebbi verziót választják.

 

Ha már ilyen "nagy erőkkel" akarják hasznossá tenni az M60-at és a hozzá épülő mohácsi hidat, akkor kell építeni egy 2x1-es főutat Mohács és Csávoly közé az 55-ösig. Ez kb. 50-60 km. Aztán ezt tovább lehetne vinni fel az M9-be ha szükséges.

 

De az előbb írtak hasznossága is eléggé megkérdőjelezhető. Ennél lehet jóval olcsóbb lenne az 511-es Baja keleti elkerülő bezárása és az 51-es felújítása vagy ha igény mutatkozik rá akkor a négysávúsítása és a Mohácsról érkező cirka 30-km-es út bekötése az 51-esbe valahol Nagybaracska fölött.

 

Azt teljesen értelmetlennek tartom, hogy a határ mellett kanyarogjon egy 2x2-es út, ahol már elég ritkásan vannak a települések.

Előzmény: zirtz (52359)