12 éve Versyselek , gondolhatod mennyire telitalálat volt , mikor azelőtt jöttek - mentek a kétkerekűek. a garázsban . Az utóbbi időben kipróbáltam 10-15 motort a 48LE-től a 150-ig , és mindig jó volt visszaülni rá.
Viszont ez a CB régóta tetszik , és két éve ráadásul nagyon jól nyúltak hozzá.Nagy kerék , új műszerfal , csúszókuplung, állítható teleszkópok , stb. Végül oda jutottam , új Versys , vagy új CB .
Ha Versyst veszek , az már újat nem fog mutatni ,és tovább fog motoszkálni bennem , miért nem próbáltam ki a Hondát . Igy lett a CB , és ha nem jönne be , majd jön egy Versys , ami tuti :-)
TRK -nál nagyon akartak ,és kicsit besokalltak vele... Szerintem.
Sok a csőr , nagy a gödör az ülésben , túl meredek a tank ugyanott, és .kár az a "divatos" pótsárvédő hátul. Nekem majdnem tetszik. :-)
A tiéd teljesen rendben van , ott szép az összkép , van egy fazonja.
A terep , az egy más világ. Oda olyan motor és ruházat kell ,ami erre van kitalálva. Rengeteget enduroztam erdőn mezőn , nagy egyhengeressel , meg kisebb kétüteművel is , de a Versyssel soha.
17-es öntött kerék sportos gumikkal ,alul vezetett kipufogó , 200 kg tömeg , fényezett idomok , stb. Meg hát az állapota is folyamatosan újszerűnek mondható .
A CB talán egy fokkal alkalmasabb ( lenne ) ilyesmire , a 19-első kerék,és a gumik mintázata miatt , de nincs védelem alul , elég puha a felfüggesztés , és itt is öntött a felni , meg sok a fényezett alkatrész. Persze lehet ilyen irányba tuningolni , de akkor inkább vennék egy KTM-et , ha ezt várnám a motoromtól. Kicsi földút , murva beleférhet esetleg , felmenni a várhoz , vagy a látnivalóhoz , de ennél többet én nem várnék tőle. Arról nem is beszélve , hogy ott azért benne van a bukás kockázata , és a 2,2 milliós motorral ez nem hiányzik :-)