Mivel nekem címezted mondanivalóját a magam " részéről" válaszolok!( a magam részéről)
- ma 2020- van csakis kizárólag szállítmányozóval kötnek " megbízási,megbízói,fuvarozói keret szerződést" mely szállítmányozók nagy volumenben tudnak jellemzően a nagyvállalati szektorból autókat " kiállítani".
Még mindig a nagyvállalati szektort nézve a megbízói oldalról NEKIK csakis egy dolog releváns : az adott szállítmányozó milyen km díjon tudja megoldani a munkáját--------itt jön képbe az ,hogy hazai / Ro,Pl.....fuvarozó,kkv/ nagyvállalati fuvarozó...stb
- ma 2020- van nem szokás " szerelni" a jármű szerelvény egyetlen tagját sem!!! Az irànyjelző égő, ablakmosó folyadék ,spaniferek tárolása ...cseréje,után töltése meg szerintem a " kamionos" munka egyik alapja!
-AZ én személyes " élet tapasztalatom" szerint ha én nem veszek,hitelezek ..járművet akkor Pl " neked" nincs hol dolgozni ( az idéző jel értelmezendő),mint ahogyan ha nem szervezem- diszponálom a napi " munkádat" akkor nagyon valószínű,hogy arra mész amerre neked tetszik ellenben a megbízó által fizetett útvonallal,úgy rögzítés a rakományt ahogyan ÉPPEN A fészbukon olvastad,ott és annyit tankolsz amennyit kedved tartja........stb,stb,stb
- jó magam rendelkezem minden olyan személyi,tárgyi,anyagi kompetenciák mely szükséges/feltétele egy " szállítási vállalkozás" működtetéséhez ,ide értve a tapasztalati oldalt is mert ha hiszed ha nem nem az orvosi diplomám megszerzése után gondoltam egy nagyot és kezdtem fuvarozói( nincs diplomám).
VÉGÜL DE NEM UTOLSÓ SORBAN!!!!!!!!
az a bizonyos " 3-4 sofőr szövetkezni......" b@szdki nap mint nap jön új és újjabbbbbbb aki a parkolók egyetemek oktatási szerint aranybányának véli eme munkát...aztán jön a keserű valóság.
Mielőtt megkérdezed,hogy akkor miért....azért csinálom mert ezelőtt 25 évvel bele kerültem ebbe a mókus kerékbe , melyből idehaza nehéz kiszállni ....
Még lenne mondandóm ,de indulnom kell le rakodni, este reagálok minden sorodra.