Kicsit elmélyülhettél volna, mielőtt írsz:)))
http://www.m60.hu/informaciok/epitestortenet
Tervezés szintjén már 1981-ben elkészült UVATERV-tanulmány is foglalkozott Pécs és térségének gyorsforgalmi útkapcsolatával,
M6-os autópályával számolt Budapest és a horvát határ (Udvar) között, és ebbe torkolló, ugyancsak autópályás bekötéssel látta el volna a baranyai megyeszékhelyet.
Alternatívaként akkor is, azóta is folyamatosan felmerült a meglévő 6-os főút négysávossá bővítése, ám tervezők az érintett térség gazdasági és kereskedelmi kapcsolatainak
szükséges élénkítése okán folyamatosan elvetették ezt, mint gyorsforgalmi alternatívát. Érdekesség, hogy az akkori tervek a mainál jóval tágabban értelmezhető
műszaki és környezetvédelmi szabályai szerint is számtalan völgyhidat tartalmaztak. (forrás: Unitef).
1998-ban ismételten napirendre került a kérdés, több, az ÁAK megrendelésére készült tanulmány ugyancsak az M6/M60 (helyenként M6/M56) autópályák
megépítésének szükségességét hangsúlyozta, a határátlépési pontot Ilocskát és Ivándárdát megjelölve.
Ne keverd össze az M6 nyomvonalát az alagút-dilemmával... (Pósta Zoltán konfliktusa)
Van a térképen több hasonló "bukfenc".
M0 full............
M3 Barabás (nincs Záhony, sem M49), nyomvonal Nyh. felett
M4 Debrecenhez és Nyíregyházáig...
M43 csak Tisza-hídig
M8 Székesfehérvár alatt, de ráhúzva Kecskemétre...
M81 Kisbérig...
M85 nem autóút, de 2x2 főút
M9 (M76 Zeg-Körmend, nem Vasvár)
van Mohácsi híd, de nincs Kalocsai...
Nincs M30 Miskolctól felfelé
nincs M35
nincs M86 csak Szombathely előtt 88. útig
határátkelők autópályátlanok, távlati kapcsolódással...
Biztos van még, ha láttok, írjatok...