Kitltott Husszein Creative Commons License 2020.09.06 0 0 12514

Jaja, és nekem a szemem előtt van a műszer, pszichikailag is kínozott, folyamatosan láttam a közelgő bajt.

Én Kaposvárról Vásárosnaményba mentem (mentünk), másnap vissza egy baszom nagy kerülővel Tokajba, harmadnap Lillafüreden át haza, első-harmadik nap 500-500 km, a másodikon olyan 250km. Tudtam, hogy baj van, csak olyan régen le lett beszélve a kirándulás, hogy nem akartam visszamondani, ami hiba volt. Persze megúsztam, de folyamatosan imádkoztam, hogy érjek haza.

 

Az, hogy miért csökken, elképzelni sem tudom, az én csekélyke és elméleti ismeretem alapján kettő dolgot tudok elképzelni, az egyik, amikor csökken a forgó mágneses mező, ez nyilván nem, a másik a fesszabályzóban történő változás.

Érdemes lett volna beszereléskor megmérni a generátor váltófeszültségét, most meg megint, az tuti mutatná, hogy mi az ábra.

Persze most elgondolkodtam a helyzeteden, mert nekem az volt a tervem, hogy mert írtad, milyen magas a töltőfeszültsége az új tekercsnek, hogy a tekercselővel úgy csináltatnám meg, hogy inkább legyen pár tizeddel alacsonyabb a generátor feszültsége, cserébe tekerje vastagabb drótból kevesebb menetszámmal.

Így most érdekessé válik a kérdés.

Előzmény: franky71 (12513)