Részben igen, részben nem.
A városi kivitelű IK-620-as csuklós buszok alapból nem voltak fűthetőek.
A helyközi kivitelű IK-630 csuklós buszok nagyobb része (nem mind) fűthető volt.
Már a Béke térről ilyen eltérően jöttek ki.
A fűtést úgy oldották meg, hogy a kocsi bal oldali üléseinek lábához építettek egy elég ormótlan téglatestet aluminiumból vagy bádogból?
Ebben volt a fűtés.
Az, hogy ebben vizet keringettek (ez a valószínűbb) vagy mást (pl.hőt) már nem tudom.
Az utánfutó részben biztosan nem volt fűtés.
Ha a baloldali ülésekre ültél, és nem vigyáztál az első-második-harmadik és negyedik üléssorban, az ablak melletti ülésnél könnyen megégethetted a bokádat.
Hölgyeknél ez fájdalmas volt.
A Béke térről két fajta, helyi és helyközi üléselrendezéssel jöttek ki a IK-620/630 csuklósok.
De a Volán társaságok ezt nem mindíg vették figyelembe.
Nagy járműhiány volt akkoriban.
Ezért majd mindegyik Volánnál előfordult, hogy helyi csuklós ment helyközi viszonylatra vagy helyközi dolgozott helyi viszonylaton.