FERENSZ Creative Commons License 2020.09.05 0 0 2221

Deagostini Lada 2111:

 

 


Kérdéses volt hogy ki tudok-e nézni a Mecha börzére, ugyanis előző nap délután-este nem nagyon éreztem jól magam.
Hogy mi bajom volt, azt inkább nem taglalnám, de mondjuk úgy hogy egy felrázott kólás üveg, lezárt kupakkal :D
Egy idő után nem is bírtam már, és elrohantam a Pillangó Patikába.
Vert a víz, gyengének éreztem magam, de reméltem hogy amíg odáig elmegyek a kocsival, nem lesz semmi bajom.
Szóval kétséges volt hogy másnap tudok-e menni a Mecha börzére.
Szerencsére másnap reggelre kutyabajom sem volt, így rá is írtam Ervin Mihálycsik kollegára hogy legyen ott a megbeszélt helyen, mert biza megyünk :D
A börzén össze is futottam Németh József (Kingsman ügynök) cimborámmal, aki említette hogyha hasonló baj van, nyugodtan írjak neki ez ügyben (ugyanis Ő mentős).
Néha jó hogyha az embernek ilyen kedves ismerősei vannak :D
Tulajdonképpen minden csak kapcsolatok kérdése, ugyanis van mentős, rendőr, ügyvéd ismerősöm, sose lehet tudni mikor melyikre lesz szükség :D :D :D


Korábban az eladóval – akitől megvettem eme változatnak hatchback és sedan kivitelét is – megbeszéltem hogyha lesz a kombi szóljon, mert mindenképp érdekelne.
Persze a KMO-n is láttam már, de inkább nem is kérdeztem rá milyen árakban van, mivel mondom ha már megbeszéltem az eladóval…ugyanakkor meg mivel új példány volt, nem hiszem hogy a más eladóknál fellelt példány is olcsóbb lett volna.
Persze lehet, de akkor már inkább a boldog tudatlanság :D plusz a másik hogyha már valakivel lefixáltam a dolgot, akkor nem lenne fer visszamondani.


Nagyon vártam hogy ez a példány is kijöjjön a már meglévő másik kettő mellé.
Viszont az első üröm az örömben az volt – mikor még képeken láttam – hogy sajnos ilyen piros változatban hozták ki, holott egy ezüst kombiról volt kép.
Nem értem mi alapján esik ilyen hülye színekre a választás, mert a hatchback lilában jött ki, a sedan egy fokkal jobb, sötétkékben (de az se éppen a legjobb) ez pedig ilyen pirosban.
De most a szín másodlagos probléma.
Ugyanis láttam hogy sajnos a színválasztáson kívül van még egy probléma, mégpedig az, hogy hátul elintézték egy sima piros lámpaberakással (hát ami már mondhatni kezd szokványos probléma lenni)
Ezt sem értettem.
Egy gyártó, aki kihozza egy típus háromféle változatát, melyeknek a far része teljesen megegyező, kettőnél megcsinálja szépen a hátsó lámpás kialakítást is, ennél meg elintézi egy ilyen silány megoldással.
A k.urva mindenségit!
Szóval egyszerűen nem fér a fejembe miért nem lehetett megoldani.
De én sem tétlenkedtem :D


Ugyanis korábbról volt nekem egy rendőr példányom, ami donorba ment át, mivel a gurulása siralmas volt.
Hiába vettem le a kerekeket a tengelyről és raktam vissza fordítva, katasztrofális volt.
Így aztán donor lett.
A kerekeknek lőttek, de most viszont jól jött.
Gondoltam egy próbát megér a lámpa csere, és ha mégsem jó, akkor max leoldom róla, és megcsinálom én.
De szerencsére sikerült, 1 perc volt az egész.
Rendőrből kikap, pirosba berak.
Szóval még ilyen szempontból sem értem, mivel a furatok helye a kasznin és az üveg hátoldalán is ugyanúgy van, szóval tökéletesen passzol bele.
De ha úgy vesszük nem tökéletes, mert nem pont ott megy a lámpa vonala, ahol a csomagtartó ajtajának csíkja.
De leszarom.
Azért mégis csak jobb így nem?
Jobban feldobja, jobb a megjelenése, az összképe, ha már a színe szintén nem épp a legideálisabb, akkor legalább a lámpás kialakítása nem sugall ratyi benyomást, mint gyárilag.
Így azért sokkal jobban tetszik :)