Ez azért nem jó amit írsz mert nem átlag teljesítménnyel kell számolni hanem csúcs teljesítménnyel.
Azert jo, amit irok, mert nem a generator teljesitmenye szamit, hanem az, amit a ~20 KWh akkubol kivehetnel (plussz a generator teljesitmenye) ... (ami könnyeden lehet összesen 60, esetleg 80 KW is). Különben volt mar ilyen. A BMW i3 REX-es valtozata.
(Ha egy atlaghaztartasban tarolni tudnad az energiat (mondjuk egy 10 KWh-s akkuban), akkor eleg lenne, ha kivülröl es folyamatosan ~400-500 wattot kapsz ... az ugyanis evente ~3500-4000 KWh, a villanyrezsot pedig akar ~30 KW-tal is üzemeltethetned. Igaz csak ~20 percen eresztül.).
Egy gond van: ha lemerült az akkumulátor akkor csak 20 kW benzinmotor teljesítményed van a második esetben, az első esetben pedig 70-80 kW-os ICE.
Ennek az ellenszere az, ha "indulaskor" (ugye tudod, hogy hova mesz, meg, hogy az milyen messze van) mar beinditod a generatort.
Egy ~10 KW-s generator duplazza a hatotavot, ... mig egy ~20-25 KW-os (az ~35 LE) "vegtelenitene".
Wankel sokszorosan megbukott, ...
Azert nem bukott meg, mert müködnie csak a menetidö ~5-10%-ban kell (pl. a Mazda megiscsak +probalkozik vele). Ha egy "atlagauto" ~200000 km-t m1 eleteben ... es azt atlagban ~50 km/h-val teszi, ... akkor mindössze ~4000 orat üzemel. A generator ennek az ötödet ... ami mindössze ~800 üzemora lenne ...