Talán 2016-17-ben lett kicserélve a szimering, akkor ment egy kicsit, ha 100 km-t mondok akkor lehet túlzok egy kicsit, azóta áll, volt némi lakatos munka, állvány, láncvédők, sokáig a tank rozsdamentesítéssel kinlódtam nem akartam, úgy menni vele, hogy rozsda maradt a tankban, nem találtam jó megoldást.
A szívócsonknál már biztos nem, raktam pasztát a tömítések alá, első rúgásra beindul, de pörög. Ha lefogom a légszűrőnyílást, akkor esik a fordulatszám, de hiába fújom féktisztítóval sehol nem pörög fel. Egyszerűen lövésem sincs hol kaphat levegőt.
Mérgemben az utcán levettem a henger -bár ne tettem volna, alig bírtam visszarakni, - nem látok kifújást, de lemértem a dugattyút (38,87 mm) és a furatot (kb 1 cm-re a tetőtől 39,10 mm /39,04 a furat legtetején)