semmipánik Creative Commons License 2020.08.22 0 0 2327

Igen van TRAFÓ is, nem tudom miért kondiztam… Az általad javasolt új gyújtás felszereléshez nem tudom mennyire kell átalakítani, de állítólag ez „rendszer” ami most fent ez jó szokott lenni.

 

Tényleg gyalázat az ilyen hitvány alkatrésznek nem is lehet nevezni, na mindegy az acél lemez jó lett. Rendeltem egy másik tű rögzítőt, és remélem nem csokipapírból lesz.

 

A gáz bowden végén lévő rögzítő bigyó 4 mm átmérőjű és 8 mm hosszú, én csak ennél vastagabbat tudtam csinálni, belement ugyan, de a csavart egyedül nem tudtam meghúzni -gondolom-, mert a próbadarabra 4 liter vizet akasztottam fel és bírta. Ezt tetézte, hogy a gázkar is szorult (a bowden már nem) és ezért erősebben húztam, ezt már nem bírta, kicsúszott, ónt forrasztottam a végére.

 

A gázkar a rögzítőcsavar miatt szorul, ha egyszer kivettem nem ment vissza többet teljesen a helyére, egy új rögzítő csavart raktam bele, de később szét kellett szednem és nem tudtam visszarakni épp csak belekapott, tíz perc után hoztam menetfúrót és átküldtem rajta, jó lett, még.

 

Ma kipróbáltam a Jikov karbival és néhány kísérlet után beindult, de pörög mint az állat, tekergethettem az állítócsavarokat semmi nem történt, befogtam a légszűrőház nyílását és lejjebb esett a fordulatszám, ha befogtam teljesen le is állt. Valahol falsot szív, fújkáltam féktisztítóval, de nem igazán tudtam teljesen kiszűrni a helyét, talán a szívótorok alja, már csináltam oda két új tömítés, holnap duplát rakok be, hátha jó lesz, volt valahol tömítőpasztám is, de még nem találtam meg.

 

Köszönöm, a segítséget :)

Előzmény: darusferi (2321)