Alaposan "kisiklott" az észrevételem.
A vasúti keresztezés az M76-nál (is) súlyos dilemma.
De gyanakszom, hogy ürügy is.
Nem az a kérdés, hogy a kanizsai vonal miatt Bszgy-nél így is-úgy is kellett a felüljáró, (bár jóval rövidebb)
hanem az, hogy miért vitték át a 76. utat is a vasút mellé?
Azért kell 7-8 méteres töltésen vinni az M76-ot, hogy a keszthelyi vágányt is felül ívelje át?
A vázlatomon a vasút északra húzása jelentené a megoldást.
Azesetben az M76 került volna a régi vágány sávjába,
mellé a 76. út (a régi helyén és 1,6 km északi korrekcióval)
új kerékpárút
és új vágány.
Ebben a sorrendben "csak" 2 db 76. úti körforgós felüljáró (71. és 7119. utaknál) és a Zala hidak jelentettek volna rövidebb szakaszon töltés emelést.
A tájképet nem törné meg az M76 kiemelt töltése.
Részemről lezárom - eggyel több tapasztalat és bizonyíték...