dimelo Creative Commons License 2020.08.05 0 1 51754

Alaposan "kisiklott" az észrevételem.

A vasúti keresztezés az M76-nál (is) súlyos dilemma.

 

De gyanakszom, hogy ürügy is.

 

Nem az a kérdés, hogy a kanizsai vonal miatt Bszgy-nél így is-úgy is kellett a felüljáró, (bár jóval rövidebb)

hanem az, hogy miért vitték át a 76. utat is a vasút mellé?

Azért kell 7-8 méteres töltésen vinni az M76-ot, hogy a keszthelyi vágányt is felül ívelje át?

 

A vázlatomon a vasút északra húzása jelentené a megoldást.

Azesetben az M76 került volna a régi vágány sávjába,

mellé a 76. út (a régi helyén és 1,6 km északi korrekcióval)

új kerékpárút

és új vágány.

Ebben a sorrendben "csak" 2 db 76. úti körforgós felüljáró (71. és 7119. utaknál) és a Zala hidak jelentettek volna rövidebb szakaszon töltés emelést.

 

A tájképet nem törné meg az M76 kiemelt töltése.

 

 

Részemről lezárom - eggyel több tapasztalat és bizonyíték...

 

Előzmény: adiaboli (51753)