Örülök, hogy van aki figyel és kérdez.
Foglalkoztat már egy ideje ez a csomópont, de egyértelműen jó megoldás aligha lehetséges.
Kevésbé költséges talán...
Tavaly még csak a 76. út áthelyezése volt szembetűnő, azóta néhány vázlatot alaposabban megnéztem.
A vasút lehetett volna a kulcs...
Sármellék felé nem is közlekedik személyvonat (de milyen sok elhagyott vonalra épülnek autópálya műtárgyak...)
A Kis-Balaton szélénél is elvihető lett volna az M76, mert a Bszgy. Csomópont északi fel-és lehajtója is "belelóg".
De ha az nem, akkor 3 milliárdból az "érdemes" vasútépítő lerakta volna az új vágányt B.szgyörgy és a 71. úti új csp. között,
a 76. út maradt volna a régi helyén
az M76 mehetett volna a vasút helyén "földszinten".
A 7119. út és a 71 . út körforgós felüljáróval csatlakozhatott volna a 76. úthoz.
Eredmény: -3 2x2 sávos felüljáró és rövidebb Bszgy. csomóponti felüljáró.
csak 2-3 m-es M76 töltés (nem 6-8 m). és -1 Zagyva híd.
Szerintem...