dimelo Creative Commons License 2020.08.02 0 1 51699

Örülök, hogy van aki figyel és kérdez.

 

Foglalkoztat már egy ideje ez a csomópont, de egyértelműen jó megoldás aligha lehetséges.

Kevésbé költséges talán...

Tavaly még csak a 76. út áthelyezése volt szembetűnő, azóta néhány vázlatot alaposabban megnéztem.

A vasút lehetett volna a kulcs...

Sármellék felé nem is közlekedik személyvonat (de milyen sok elhagyott vonalra épülnek autópálya műtárgyak...)

A Kis-Balaton szélénél is elvihető lett volna az M76, mert a Bszgy. Csomópont északi fel-és lehajtója is "belelóg".

 

De ha az nem, akkor 3 milliárdból az "érdemes" vasútépítő lerakta volna az új vágányt B.szgyörgy és a 71. úti új csp. között,

a 76. út maradt volna a régi helyén

az M76 mehetett volna a vasút helyén "földszinten".

A 7119. út és a 71 . út körforgós felüljáróval csatlakozhatott volna a 76. úthoz.

 

Eredmény: -3 2x2 sávos felüljáró és rövidebb Bszgy. csomóponti felüljáró.

csak 2-3 m-es M76 töltés (nem 6-8 m). és -1 Zagyva híd.

 

Szerintem...

Előzmény: NAR (51696)