daty55 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 0

Az eMag-ról egy "újracsomagolt" darabot vettem meg, leírásában az volt, hogy karcos az éle.

Gondoltam, ennyi belefér, lényeg, hogy az egy év garancia megmaradt rá.

Ez szép kis csúsztatás volt részükről, ugyanis semmi karc nem volt rajta,  makulátlan volt az óra.

A bibi akkor jött ki, mikor megpróbáltam párosítani a telefonommal, egy OnePlus 7-tel.

Megpróbáltam vagy 30x, de semmi.

Gondoltam, a telefonommal van a gond.

Ez után megpróbáltam még Samsung Galaxy 9-cel, Iphone SE-vel, meg még pár mással.

De egyikkel se, sikerült.

A legnagyobb gond az ott volt - legalábbis számomra - hogy párosítás nélkül még az időt sem mutatta.:-(

Ha legalább ennyit mutatott volna, megtartom, nekem megfelelt volna ennyi is, hisz mint írtam, az óra műszaki tartalma fogott meg igazán, és ez a rendes ár felébe került volna.

De így... ment vissza, nem is filóztak sokat rajta, visszaküldték az árát.

 

Ennyit az órám történetéről, ami mindössze egy napot volt nálam.

 

Egészen pontosan ez a típus volt:

 

https://www.powerwatch.com/collections/powerwatch/products/powerwatch-10