adiaboli Creative Commons License 2020.07.11 0 0 51505

Az 1200 Md Ft még akár ki is jöhet, a 42 év biztosan nem :).

Jó eséllyel az összes szakaszt (a szakaszolást láttad a cikk végén) megpályáztatják egy éven belül, újabb éven belül szerződéseket kötnek, és 2027-28-ra hazavágják az egészet.

Nyilván a síkvidéki útjaikra koncentrálnak, ott indokolja is a forgalom. Egy másik cikkükben olvastam: a vírus lassítja a kivitelezéseket, alapvetően azért, mert rengeteg ukrán építkezési vendégmunkás (is) ment haza, így most munkaerőhiány van.

A biztos az, hogy igen szívósan haladnak, mi több, improvizációk és be nem váltott ígéretek nélkül, agy hosszútávú terv (tudom: PiS, de én őket szeretem) mentén.

Ez pl, csak az elmúlt 10 napban történt:

2020. július105,2 km

„75”    Brzesko23 elk.                                                pályázati kiírás2,4

S19      Białystok/Ny –24 Księżyno                            ajánlatok felnyitása16,6

S7        Płońsk/D (Siedlin)24 Załuski                           győztes ajánlat kiválasztása12,9

S19      Księżyno –24 Białystok/D                              ajánlatok felnyitása7,9

„65”    Białystok/D –24 Grabówka                            ajánlatok felnyitása13,6

S7        Załuski –25 Modlin                                        tervezés(i-építési szerződés)12,0

S52      Krakkó/É: Modlnica –23 Mistrzejowice         építés(i fázis) kezdése12,5

S19      Kamień –22 Sokołów Mp.                              építés(i fázis) kezdése8,0

„44”    Oświęcim24 elk.                                             tervezés(i-építési szerződés)9,0

S19      Rzeszów/D –26 Babica                                   tervezés(i-építési szerződés)10,3

 

Még van a hónapból további 20 nap.

Előzmény: Anytime (51504)