Az 1200 Md Ft még akár ki is jöhet, a 42 év biztosan nem :).
Jó eséllyel az összes szakaszt (a szakaszolást láttad a cikk végén) megpályáztatják egy éven belül, újabb éven belül szerződéseket kötnek, és 2027-28-ra hazavágják az egészet.
Nyilván a síkvidéki útjaikra koncentrálnak, ott indokolja is a forgalom. Egy másik cikkükben olvastam: a vírus lassítja a kivitelezéseket, alapvetően azért, mert rengeteg ukrán építkezési vendégmunkás (is) ment haza, így most munkaerőhiány van.
A biztos az, hogy igen szívósan haladnak, mi több, improvizációk és be nem váltott ígéretek nélkül, agy hosszútávú terv (tudom: PiS, de én őket szeretem) mentén.
Ez pl, csak az elmúlt 10 napban történt:
2020. július105,2 km
„75” Brzesko23 elk. pályázati kiírás2,4
S19 Białystok/Ny –24 Księżyno ajánlatok felnyitása16,6
S7 Płońsk/D (Siedlin) –24 Załuski győztes ajánlat kiválasztása12,9
S19 Księżyno –24 Białystok/D ajánlatok felnyitása7,9
„65” Białystok/D –24 Grabówka ajánlatok felnyitása13,6
S7 Załuski –25 Modlin tervezés(i-építési szerződés)12,0
S52 Krakkó/É: Modlnica –23 Mistrzejowice építés(i fázis) kezdése12,5
S19 Kamień –22 Sokołów Mp. építés(i fázis) kezdése8,0
„44” Oświęcim24 elk. tervezés(i-építési szerződés)9,0
S19 Rzeszów/D –26 Babica tervezés(i-építési szerződés)10,3
Még van a hónapból további 20 nap.