capa Creative Commons License 2020.07.11 0 0 23856

Kb. 10%-kal kevesebb (kb.11,5 l/100 km) városi használat mellett, a tankolások szerint. Azért az is érdekes, és ezt megírtam a kappás fórumban is, hogy egy kvázi csúcsmodellben, ami ráadásul turbós is, nincs fogyasztásmérő, olajhőfok-, olajszintmérő műszer. Nincs tempomat sem. Jó nagy klímapanel, nagy LCD kijelzővel, ami kiírja a problémákat is (pl. nyitott ajtó), viszont van, ja, meg töltési feszültség mérő műszer is. Italiano! :)

Igen, a C6-os már 5,5 éve megvan, szerintem nem problémás típus alapból, még a 2.7 HDI-vel sem, de 260e km-nél belefutottam egy hengerfejtömítés cserébe (szerencsére csak ez kellett, és nem hengerfej repedés volt, vagy ilyesmi), aminek a következménye egy hosszú szervizelés lett, mert a hónapokra nyúló készre szerelés után nem volt meg benne a kraft, azt nyomozgatták (végül porlasztócsúcs csere segített), aztán a sok állásban pl. tönkrement a fékszervó is, amit jódarabig szintén nem értettek, hogy miért, és elektronikai vonalon keresték a hibát. Én csak ajánlani tudom a C6-ost, de akkor inkább már a 3.0 HDi-vel vagy a 2.2-es dízellel (benzinest 6 év alatt egyszer láttam hirdetni Mo.-n).

Előzmény: raider (23855)