dandy30 Creative Commons License 2020.07.06 0 0 2248

Túl vagyok már pár darab rendbetételén. Ez a kék verho.minden gondoskodást megkapott ,de valahogy mégsem akar összeállni. Folyamatosan bosszant valamilyen nyűggel. Ma vagy 8 szor vettem ki a hátsó kereket. A mániám, hogy próbálok az utolsó csavarig az eredeti gyári megoldásoknál maradni. Így természetesen ragaszkodom a gyári külső és belső gumik használatához. Lehetőség szerint évjárat helyesen. Van itthon akkora géppark hogy ez idáig nem jelentett gondot. Most viszont 3 látszólag hibátlan gyári belső durrant el egymás után. Mind a gumírozott szelepnél. A másik gond pedig az és nem jövök rá a megoldásra, hogy a hátsó kerék tengely meghúzása után egy ponton szorul a kerék. Persze tudom,ezek a verho ágyak botrányosan ütnek. Én nem is értem, ezek mit használtak eszterga helyett. Már csapágyakat cseréltem az agyba. Minden sorját lereszeltem a féklapról. Ami csak létezik hely ahol beleér valami. A fék nem fog be. A fékkulcs sem ér az agy közepébe. Megőrjít már. Az menetzárlatos gyújtó trafokól nem is beszélve. Szerintem most jött el a pillanat és bele fogok rakni valami tajvani gyújtótrafót. Ha nincs itthon már vagy 50 darab orosz rossz trafom akkor egy sem.Belső gumira visszatéve bepipultam ,elrohantam délután a boltba és vettem egy 16-3,25 nagymotorba való belsőt. Persze Kínai fis,de nincs más opció.Fel kellett adjam az elveim. Ez a kék verho amúgy is botrányosan van legyártva. Itt minden ovális aminek körnek kéne lennie. Nincs egy darab párhuzamos sem. De komolyan, van itthon pár verho de ez a legszarabbul legyártott darab. Tavaly tél óta próbálom üzembiztosá tenni. Folyamatos harc.  

Előzmény: darusferi (2247)