Az ördög mindig a részletekben van.
A szakmaiságát hirdető portál így írt:
https://magyarepitok.hu/utepites/2019/03/ujabb-utfelujitasi-hullam-kezdodik-meg-orszagszerte
Magyarország több régiójában nettó 3,9 milliárd forintos útfelújítást indít el a Magyar Közút Nonprofit Zrt. összesen mintegy 50 kilométernyi utat érintően
Ez lenne a hullám?
Ez a hír már komolyabb:
https://infostart.hu/belfold/2018/03/28/hatalmas-utfelujitas-kezdodik-itt-az-erintett-utak-teljes-listaja
Itt már 100 milliárdról írnak és 1200 km-ről.
A baj az, hogy nem valósult meg mind 2018-ban, áthúzódtak 2019-re, ezért képződött a nagy statisztikai kiugrás...
Köszönöm, ha valaki megírja, miért csökken(hetet)t az összes úthálózat hossza 2018-ról 2019-re?
A kerekítési hibákra odafigyelhetett volna a Közút, illetve
miért növekedett 400 km-nél is többre a nem mért úthossz?
Feltételezhetően az a +300 km (+1%) nem mért, az biztosan nem jó minőségű, hanem a legrosszabb...
2013-tól számítva 5 év stagnálás után indult el a buli... (2017 volt a mélypont)
Összesítve: Jó - megfelelő 8593 km
Nem megfelelő-rossz 16962 km
és vannak a "tűrőképes belgák"... 5953 km
Olvassatok index.fórumot 2015-2017-ből...