Anytime Creative Commons License 2020.07.05 0 0 51452

Az ördög mindig a részletekben van.

A szakmaiságát hirdető portál így írt:

https://magyarepitok.hu/utepites/2019/03/ujabb-utfelujitasi-hullam-kezdodik-meg-orszagszerte

Magyarország több régiójában nettó 3,9 milliárd forintos útfelújítást indít el a Magyar Közút Nonprofit Zrt. összesen mintegy 50 kilométernyi utat érintően

Ez lenne a hullám?

 

Ez a hír már komolyabb:

https://infostart.hu/belfold/2018/03/28/hatalmas-utfelujitas-kezdodik-itt-az-erintett-utak-teljes-listaja

Itt már 100 milliárdról írnak és 1200 km-ről.

 

A baj az, hogy nem valósult meg mind 2018-ban, áthúzódtak 2019-re, ezért képződött a nagy statisztikai kiugrás...

 

Köszönöm, ha valaki megírja, miért csökken(hetet)t az összes úthálózat hossza 2018-ról 2019-re?

A kerekítési hibákra odafigyelhetett volna a Közút, illetve

miért növekedett 400 km-nél is többre a nem mért úthossz?

 

Feltételezhetően az a +300 km (+1%) nem mért, az biztosan nem jó minőségű, hanem a legrosszabb...

 

2013-tól számítva 5 év stagnálás után indult el a buli... (2017 volt a mélypont)

 

Összesítve: Jó - megfelelő               8593 km

                   Nem megfelelő-rossz  16962 km

és vannak a "tűrőképes belgák"...  5953 km

 

Olvassatok index.fórumot 2015-2017-ből...

 

 

 

Előzmény: netudd1 (51446)