Anytime Creative Commons License 2020.07.01 0 0 51385

Van hazai jó példa is!

 

2015-ben hallottam a tervezőktől, hogy ismét lehet csomópontot tervezni pihenőkkel együtt.

Azt nem részletezték, hogy csak komplex pihenőkhöz, vagy egyszerűekhez is. (Nem lenne logikus a különbségtétel)

 

Mindenesetre az M5-ön akad néhány életszerűtlen kialakítás.

 

Ellenben, pl. az M4 Cegléd-benzinkútnál ilyen rejtett csomópont épült.

https://www.google.com/maps/@47.201715,19.7792607,738m/data=!3m1!1e3

 

Visszatérve Csengele és Szatymaz eseteire, a helyi használati igény volumene kérdéses.

Kicsit finomítottam a vázlaton: a zöld a nyerő

 

csak a kerítéseket kellene mindkét oldalon kinyitni és a napi 20-30 gépjármű könnyedén fel-le hajthatna.

Nyilván kellene néhány +kamera is...

Egyébként Csengele légvonalban 38 km a Mercedes gyártól.

Már csak azért hangsúlyozom, mert a cikkben "50 km-es körön belülről" írtak.

De van itt még finom csúsztatás:

"...aki Budapest felé szeretne menni a faluból, Kiskunfélegyháza felé 33 kilométert kell autózzon,

Szeged felé pedig tízet, mivel azonban az az ellenkező irányban van, ez is 20 kilométeres kerülőt jelent..."

Előző posztomból a térkép:

https://www.google.com/maps/dir/46.5398107,19.8660232/46.6802187,19.821219/@46.5762907,19.8345304,11z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Merre az a 33 km? Mert a valóságban 24,6 km. (vagy az 5. úton 27,8 km)

Mondjuk úgy: a költő szépet álmodott...

Előzmény: nikkinév (51381)