Ugyanén Creative Commons License 2020.06.25 0 1 16

LEGYEN ÓVATOS! MI többet itt nem vásárolunk. A tegnapi napon Samsung kombihűtőt szállítottak házhoz. Nem szépséghibás/muszaki hibas/hibaskent megjelölve, hanem zsír új termékként fizettem ki online az árát. Rettentően rohanó futárok, papírt sem irattak, hogy átvettük..annyira siettek (nem vettük át akkor, az is lehet? Várjuk, azt, amit átvennénk papíron is. :D). Látszólag sérülésmentes csomagolas, helyváltoztatás nélkül a csomagolást, mint hímestojásról lefejtve horpadast fedeztunk fel, amit naivan 10 percen belul az ugyfelszolgalaton egybol jeleztunk, hatha a futar is visszaterhet, futart is hivtuk, szervízhez riranyitanak a zero km-es géppel, ott meg nyilvan kirohogik a boltot is. ...stb. a Lényeg: megprobalnak félrevezetni az ügyfélszolgálattól. Korlatozzak a cserejogomat, korlatozzak az elallasi jogomat, azzal, hogy azt allitjak ha elallnek a vasarlastol, akkor (bezzeg :D) minden serulest bevizsgalnak es levonjak a visszautalando pénzből, mert én vagyok a felelős a sérülésekért, mert nem vettem észre a futarok jelenlétében- nyilván azért is, ha a visszafutárok ripityára törik azért is,, ha levideozom , hogyan viszik ki az ajton akkor is. A hűtő teteje is sérült, felmaródás van rajta, ami nyilvan nem lathato, ha nem vagy magasabb a hűtőnél, csak ha felmászol valamire. A szervíz telefonon azt mondja, hogy ha külső sérülés van a gépen, azzal a granciát elveszítjük és veszélyes is lehet. "Ügyfélszolgálat" passzív agresszív, szándékosan félrevezető, jogszabályokra hivatkozik, mikozben ha a korrekt jogszabalyra hivatkozunk megkukul, mintha megszakadna a vonal, lapítva várja, hogy lekopjon a vevő, nem megoldásra törekszik csak kicsúszásra a felelősség és a jog alól, időt húzva. Írásban nem kommunikál.