DarvasKristof
2020.06.19
|
|
0 1
26105
|
A Duna alatti mélyállomás az könnyen lehet, hogy drágább lett volna, mint ez a kettő együtt.
Nekem inkább az a kérdés, hogy a Fővám téri állomás forgalma van-e akkor, hogy érdemes volt megépíteni, vagy lehetett volna a Kálvin téri állomást a Dunához kicsit közelebb húzva két kijárattal megépíteni, a 2-es villamost pedig fölhozni a felszínre és bekötni a Kiskörútba?
A körtéri állomásról az volt a mondás, hogy túlságosan forgalmas lenne, ha egyedül vinné el a két állomás forgalmát. Az tény, hogy az egyik legforgalmasabb állomás.
Nem inkább az volt hibás döntés, hogy nem a Kosztolányi Dezső térre került a következő állomás, ami így nagyobb területet fedett volna le? |
Előzmény: dave_dömper (26104)
|
|