Bencuc Creative Commons License 2020.06.11 0 0 9302

409, a következőre esetleg volna valami ötleted, mi okozza?: áll az autó, motor jár alapjáraton, klíma kikapcsolva, aztán hallatszódik egy kattanás, valószínüleg egy relé, és visszaesik a fordulat vagy 250-300 egységgel, és így is marad míg le nem állítod az autót. Ha a leesett fordulatnál bekapcsolod a klímát, vagy 50 egységgel még tovább esik, de nem annyit, mintha ez a furcsa nagy esés nem lenne és úgy kapcsolod be. Ha megvan a szokásos alapjárat, és úgy kapcsolod be a klímát, akkor az is 250-300-at esik, csak ugye akkor be is van kapcsolva. Lehet ha kikapcsolt állapotában van ez az esés, akkor is a kompresszor lehet a ludas? Vagy esetleg más valami a hajtott részek közül? Pl. azt néztem, hogy csöpög a szervószivattyú, lehet levegős lett a rendszer és emiatt kapcsol rá jobban a szivattyú? Mondjuk a közlekedési helyzet sztem ezt nem indokolná, hogy áll az autó, és akkor akadna fenn ezen a rendszer. Egyébként a klímával van egy olyan gond is, hogy a kompresszor ki be kapcsolgat menet közben 10-20 másodpercenként. Hallani a kattanást meg ahogy az alapjáratvátozás miatt az autó meglódul majd visszahőköl a teljesítményingadozás miatt. Azt mindemellé tudni kell, hogy nálam most a dúsítópatron elromlott, bowdennel van beállítva fix alapjárati érték, 1250-re. Talán ez maga a probléma, hogy mindezt a patron ellensúlyozná, úgy hogy észre sem veszem az ingadozásokat? De akkor is fura, mert ha a klíma a ludas, kikapcsolva miért kapcsol be?

 

Seat Cordoba 1.9 TD, 96-os, AAZ motor, tudod amelyik a Póló 6N-nel megegyező konstrukció.