Ez a megoldás sem olyan ritka. Van előnye is: a kip. veztengelyt hajtja a szíj, ez "merev" hajtási mód. A két veztengely közötti láncos meghajtási mód lehetővé teszi pl. a szívó vteng. elhangolását. Ilyen pl. a Porsche ötlete, már szakállas VarioCam, bár ott lánc van mindenütt.
Egy átlagos CR dízel motorra nagyon lazán fél misit lehet költeni, kicsit komolyabb zűrnél egy misit, még komolyabbnál nem elég a misi.... úgy, hogy magához a mechanikus szerkezethez még hozzá nem nyúlnak. Bejön egy nagynyomású kopásból adódó "fémmérgezés" szevasz a porlasztóknak, a rail csőnek, az üa. rendszer összes elemét cserélni kellene, a vezérlés meg csereérett. Gazdasági totálkár. Ekkor van, hogy sokan valamennyire összekóklerkedik, eladják, a boldog új tulaj másfél hónap után kap idegbajt.
Korszerű autót nem szabad magas km-rel megvenni, mert oroszrulettet játszik az ember.
Vannak hírek a 630e km-es szuper állapotú dízelekről, de sokkal több a fele annyit sem futott hulladék.
Szvsz gondold át, mi az optimális megoldás.