IDF
2020.06.03
|
|
0 0
41321
|
Értem, de ezt figyeld, most csak a viszkozitás volt a téma. Porsche M5 alvázszám és váltókód alapján meg minden létező adat alapján azt ajánlotta, hogy 75W90 kell bele, rajtuk kívül még egy másik vw márkaszerviz is ezt ajánlotta, ugyanakkor a Porsche M5 azt is megjegyezte, hogy mivel idős autóról van szó, ezért a rendszerük nem hozza le pontosan a váltóolajra vonatkozó adatokat. Tök jó, ha a VW hazai képviselete se tud utánanézni, akkor ki fog.. Aztán egy VW-Audi-Skoda-Seat akármilyen specialista által megadott gyári számra rákeresve kiderült, hogy az eredeti, gyári szürke flakonos VAG váltóolajon nem is jelölik a viszkozitást, a VW ilyet nem ad meg, csak a gyári számot. Ezzel a számmal rákeresve az alternatívákra egyértelműen 75W-s olajokat dobott fel a kereső (SWAG, Febi Bilstein). Ezen felül a lángautó és a Castrol keresője is 75W-s olajat ajánl az autóhoz plusz a filterabc-sek is határozottan a 75W-s olajat ajánlottak, utánanéztek és kifejezetten felhívták a figyelmem, hogy a 75W90 nem lesz jó, legalábbis az ami eredetileg tervbe volt véve a Castrol. A Fuchs olaja ami aztán belekerült természetesen teljesíti a gyártói követelményeket. Nincs is vele gondom és nagyon is érezhető volt a változás miután belekerült. Nem csoda, mert egy korábbi szerviznél kiderült, hogy hiányzott a váltóolajból, aztán ezt súlyosbítva rátöltöttek valamit ami épp kéznél volt a legközelebbi flakonban.. |
Előzmény: magányos frakas (41320)
|
|