Olvasgatom a terebélyesedő M0-Ny vitát és eszembe jutott egy utász anekdota arról, hogy
miért drágább a magyar autópályaépítés, mint a horvát...
Egy "szakértő" így érvelt: Horvátországban ott helyben megvan az útalap, "esetleg" fúrni, robbantani kell,
míg Magyarországon oda kell SZÁLLÍTANI az anyagokat...és az a drága:(((
Most egy új drónfotó Montenegróban bemutatja milyen is a "helyben" található útalap...

2020. januárban kezdték el bontani, 4 hónap múlva, május 15-én még messze van a pályaszint,
de az 5 exkavátor nap-mint-nap tovább koptatja a hegyet...
A "bölcs" szakmai tapasztalat szerint,az M0-Ny építése olcsóbb lehet, mint az Alföldön, mert "helyben" van az anyag?
Vagy azért sántít a bemutatott példám, mert Montenegró nem Horvátország?