Ha elolvastad volna a linkelt hozzászólásokat, láthattad volna, hogy az M7-M3 alig 200. M2 felé szerintem még ehhez képest is elhanyagolható a tranzitforgalom.
"ha most történik egy baleset az M0-áson [...] M0Ny segítségével viszont gondtalanul átsuhanhatna az, akinek az M1 felől mondjuk az M4-ig bezárólag van dolga"
És ha az M0 nyugaton lesz baleset, akkor fúrjunk még egy alagutat mellé? Ha azon is lesz baleset, akkor még egyet? Talán nem erre kellene költeni a pénzt... Egyébként ha valami dugós lesz baleset idején, az az alagútban, leállósáv nélkül vezetett M0 nyugat...
"Újpest - Solymár, Újpalota - Solymár, Rákospalota - Solymár, Rákosmente - Solymár, Budaörs - Solymár. Ez csak néhány irányzat, ahova nagyon durván gyorsítaná az M0Ny az eljutást."
Persze, lehet sorolni elég sokáig a random párosításokat, ettől még az alvóváros-alvóváros útvonalak nem lesznek forgalmasak, főleg nem annyira forgalmasak, hogy jóóóó drága beruházással szolgáljuk ki ezeket.