"Az m0nyugat meg a lőtéri kóbor kutyának sem hiányzik. A városon belül Budán viszont meg kell keresni egy nagyobb kapacitású észak-dél irányú összeköttetés lehetőségét. A megspórolt m0 nyugat árából valszeg ki is jönne a költsége."
Az aláhúzott rész sikeréhez sok sikert és mellé rengeteg kitartást kívánok... .. :( -- Csak félő, hogy nem fog sikerülni!!
Buda ui. a Budai-hegység keleti felére ráépült olyan városrész, amely tele van kanyargós és szák hegyvidéki és dombvidéki utakkal, amikből vagy amik között szinte lehetetlenség egy egyenesebb és szélesebb nyomvonalú észak-déli összeköttetést adó főbb utat kiépíteni!! -- Ismerem Budát, több rokonom is lakott ott, akiket sűrűn látogattunk autóval, tehát ehhez elég jól ismerem a budai úthálózatot. Egyetlen lehetőség ott a Hidegkúti út - Hűvösvölgyi út - Szilágyi Erzsébet Fasor Krisztina Körút - Alkotás u. - Budaörsi út - Balatoni út nyomvonalának fejlesztése, az elsőbbségi viszonyoknak végi e nyomvonal javára történő felújítása: áttáblázással az elsőbbséget szabályozó táblákkal, szükséges javítások és útszélesítések elvégzésével.
Vagy ha ez nem megy, akkor a 102-es főutat kell végig elkerülőzni és 2×2 sávos autóúttá felfejleszteni!! És: ha ez a helyieknek nem fontos, akkor majd fontos lesz ez a távolabbi településeknek, pl. egy Esztergom - Dorog - Érd - Dunaújváros távolsági kapcsolat létrehozásának céljával.