Senki ID Creative Commons License 2020.05.30 -3 0 86474

"nem igazán divat."

 

nem tudom mire gondolsz, de divatok jönnek-mennek. na igen, szokott lenni olyan is, hogy csak a mérleg egyik oldala nyilvánul, oldalát nyilvánítják +. majd amikor betved a mérleg másik oldaláról is egy súlyozó vlemény, akkor a hirtelen megingása a divatos vleményeknek elmozdulni látszanak. ekkor érthető az addigi divat képviselőitől a hangos, mérges felmordulás.

 

[olyan szöveg környezetben amelyet nem tudsz csak a parkolói-fészbuk egyetemek oktatóinak "megmondásai" -val igazolni.]

 

nézd, ha a fele igaz annak és abban a szövegkörnyezetben elhangzottaknak, már sok. elég ha csak azt mondon; - az ellenttes szövegkörnyezetet alkotók is ugyanazon az utakon autózik.

sztem ha a mérleg a narratívában középre ugrik, már sokkal jobb lesz az utakon autózóknak is.

 

[Annak ellenére ,hogy a különféle "kamionos adok-veszek" csoportok-fórumok tele tele vannak eladó spaniferrel,végzáróval......"alu léccel",stb .]

 

ez jó! de szted mit kezdjen ezzel egy munkabérrel rendelkező, már ugye amikor rendelkezik azzal, sofőr, gépjárművezető? a bevétellel a fuvarozó rendelkezik, nem az alkalmazott.

persze érdemes +nézni az alant lévő videokat, amelyek a szakma iránti alázathoz nem hogy közük nincs, de mégcsak nem is érinti azt! merugye a fuvarozó ilyen szerelvénnyel ... má ne is haragudj, de a szakma szégyene! de mit tehet egy gkv. ha azt mondják - ott a szerelvény, itt a papírok, visszaértél már?

tudom, nem megy. igaz ez megoldás lehetne, de sajnos ez nem általános. a pénz szüksége felülírja a józan észt! (örül! kapott egy állást, majd rögvest a kezdetnél tagadja is + a munkát? dilemma) de egyáltalán, már eleve ugye késében van, mondták neki, most hogyan szemlézze át, le a szerelvényt? egyáltalán van lehetősége arra, hogy pl. egy szervíz gyorsszemlézze átvtel előtt a szerelvényt?))

 

LKW Kontrolle: Seitenlage und schiefen Reifen!

 

https://youtu.be/ZjgrNUt8Y7s

 

https://youtu.be/S2AfIcXEx70

 

A munka-szakma iránti ALÁZAT és a nagyképűség mellőzése!

szted miért van az a külföldi ... controllok legtöbb esetében hogy a műszaki szemle a félpótkocsikra koncentrálódik? há mert tudják a pótoknak nincsenek gazdáik. azokat csak akasztgatják össze + vissza. hol ezt húzza a söfőr, hol azt. szted kinek kellene azt folyamatosan üzemre megfelelő állapotra hozni, abban tartani? ráadásul ugye az egyik pót ilyen szállítmányok befogadására alkalmas, a másik olyanra, az egyik ilyen feltteleknek +felelő, a másik olyannak. még a felszerelés, má ha van a pótkocsi szekrényében, is gazdátlan. ha pedig a felszerelések, már a rögzítés felszerelései, a gkv. nevén csüngenek, hát azok abszolute nem rakományspeciálisak, de mégcsak az ehhez való tárolóhely sincs + pl. a truck-ban. ha csak raklapos árut szállít és raklapsoronként, na nem hosszában, 1 spaniferrel rögzít, az már 15 spanifer a hozzávaló 30 élvédővel. ez nem kevés helyigény! specializálódásnál ez csak több lehet, hiszen lehet sor amelyet 2 spaniferrel + határolókkal és egyebekkel kellene rögzíteni.

érdemes a lenti videot is +nézni, amelyben még a rendőr is belátja hogy az akt. rakomány nem +felelő rögzítéséért nem, nem kimondottan a sofőr a felelős. ugyanis a papírtekercset nem lehet még élvdővel sem a platóhoz feszíteni, mert akkor tönkremegy a szállított áru. vagyis a speciális rögzítő eszközöket a fuvaroztatónak kellett volna szolgáltatnia.

mit ungesicherter Ladung quer durch Europa!

https://youtu.be/SK6fY-Kv1-I

 

hozzá teszem, a legtöbb controll odáig megy a spanifer feszességét illetően, hogy a sofőr miért nem ellenőrizte azt 50-100km-enkén! kérdezem én, mit szólna egy már amúgy is késésben idított fuvar fuvaroztatója, ha középértéket véve 75km-enként megállna a sofőr és kinyitva a ponyvát, v. amit kell, lehet, feszesség ellenőrzést tartana, s ahol kell el is végezné a szükséges tennivalót? mit szólna a sofőr közvetlen főnöke, hogyan számolna el a nagyfőnöknek? ... etc, etc.

 

én azt javasolnám a szakaszos spanifer feszesség ellenőrzés kivdésére, hogy a fuvaroztató, már amennyiben teljes szállítmányról beszélünk, plombálja szállítmányát. ebben az esetben ui. a feszesség kontroll nem számonkérhető. persze ez nem a rögzítés alóli felmentés, mert ettől még megfelelően kell rögzíteni.

 

[Első lépésként,aztán várlak ugyanitt arról vitázni,hogy hogyan kell egy "utazó munkavállalót" foglalkoztatni egy "szállítási vállalkozásnak" továbbá hogyan és mi képen kell a napi diszponálási feladataimat el látnom úgy,hogy az megfeleljen minden kritériumnak!]

 

mi a kérdés?

 

Előzmény: Törölt nick (86470)