Á, ne tedd... :)
Tudok mondani ellenkezőt is. Az öcsémnek a szedán is forgalomban van már, elment 2000 km-t kb.
Hát ott azért az esztétikai dolgok mellett felmerült pár olyan probléma, amit a 100 ezres futásteljesítmény egyáltalán nem indokol.
Egy injektor szar volt, ott kezdtük.
Aztán P1172-P1173 hibakód együtt. Ez még külön kutatómunkát igényelt, hogy a LMM mér fals értékeket, bár nem annyira hogy tarományon kívül legyen a jel, csak annyira hogy hosszú távon összehasonlítva az az alapján elfogyasztott levegőmennyiség és a lambda jel alapján befecskendezett üa. mennyiség aránya ideális tartományon kívül van egyszer szegény, egyszer dús irányba. Na ez egy szakmai érdekesség is azért.
Aztán zajos a klímakompresszor, a cseréje rám vár nyilván.
És kilyukadt a szervócső a visszatérő ágon. Az meg azért jó, mert a kormányműtől a bal nyúlványon előremegy a hűtők elé, ott tesz egy hurkot és úgy vissza a másik cső mellett, aztán a tartályba. Azt nem kell mondanom, hogy mennyire volt könnyű kiszedni. Ugyanolyan csövet nem találtam, ami pedig nekem volt, rég eladtam. Így jött képbe a HGT csöve, ami nem megy előre, csak a kormánymű előtt tesz egy hűtőkört. Azt berakni viszont még attól is orbitálisabb szopás volt.
Szóval kapom is az ívet rendesen az autókkal így csendben, magamban. :D