Úgy néz ki hogy megállt a LEU a bejárati jelző balízcsoportja alatt. Egyébként minden úgy működött, ahogy annak működnie kellett.
A kijárati irányban ha jól látom a VCS1-en keresztül jártál ki, mindent jól olvasott a mozdonyod...
A hegyesi rendező nincs kiépítve, viszont bejárati irányban a váltókörzetben L1 felügyelet alatt van a vonat, és ha nem abban érkezel, akkor be is léptet a bejárat után 120 méterrel.
Persze ha nem működik a LEU, akkor menetengedély híján a szintváltáskor trip lesz.
A rendezői bejárat magasságában kiléptetne EVM-be vagy L0-ba (ohne EVM esetén).
A kifele irány meg jó bonyolult, balízok tele feltételes és feltétel nélküli szintváltásokkal. Ha Rajka felé mész EVM kell, ha Nickelsdorf felé akkor PZB, ha meg L1-ben jöttél a személy felől, akkor maradjon a vonat L1-ben, de van olyan szcenárió hogy L0-ban kötsz ki (feltéve ha nincs EVM-ed, és szerintem te pont ezt élted át).
Emlékeim szerint a Nickelsdorfi bejárat átléptet PZB-be, ha addig nem tetted volna át kézzel.