dimelo Creative Commons License 2020.05.27 -6 1 50950

Értelmezd:

Ez nem szappanopera, hogy kihagysz 4-5 részt és mégis tudod, hogy ki van kivel, (mert közben nem történik semmi lényeges)

 

Azt írtam: jómód eddig is volt, értsd M85 nélkül is...

 

Ne kezdjük az alapoktól: Az M85 szükséges, de nem úgy és nem annyiért...

 

Kb. 2 hónapja írtam, hogy a Bécsi-dombfúrás a Virágvölgy szőlőskertjeinek és csilivili palotáinak

értékét növeli meg. Milliárdos hobbitelkek közpénzből.

Kb. 30-35 telket érint és az alagút 35 milliárdba kerül.

 

Világos lehetne ennyiből, hogy amikor kiderült a Dudlesz-erdő nyomvonalkorrekció (2011-2012) azóta még többen építették be a kertjüket...

 

Ezt elsőre is lehetett érezni, azóta a dokumentumokból be is bizonyosodott. Nem véletlen ez a felháborodott reakció...

 

Az már csak enyhe észrevétel, hogy az M85 nem is része az E-úthálózatnak, sem a TEN-T-nek.

 

De kell!  Mert a főnök kimondta és punktum...

Előzmény: 20-as vonal (50948)