Értelmezd:
Ez nem szappanopera, hogy kihagysz 4-5 részt és mégis tudod, hogy ki van kivel, (mert közben nem történik semmi lényeges)
Azt írtam: jómód eddig is volt, értsd M85 nélkül is...
Ne kezdjük az alapoktól: Az M85 szükséges, de nem úgy és nem annyiért...
Kb. 2 hónapja írtam, hogy a Bécsi-dombfúrás a Virágvölgy szőlőskertjeinek és csilivili palotáinak
értékét növeli meg. Milliárdos hobbitelkek közpénzből.
Kb. 30-35 telket érint és az alagút 35 milliárdba kerül.
Világos lehetne ennyiből, hogy amikor kiderült a Dudlesz-erdő nyomvonalkorrekció (2011-2012) azóta még többen építették be a kertjüket...
Ezt elsőre is lehetett érezni, azóta a dokumentumokból be is bizonyosodott. Nem véletlen ez a felháborodott reakció...
Az már csak enyhe észrevétel, hogy az M85 nem is része az E-úthálózatnak, sem a TEN-T-nek.
De kell! Mert a főnök kimondta és punktum...