dimelo Creative Commons License 2020.05.27 -1 1 50936

Ha a konkrét felvetés nem "korrelál" a véleményeddel, akkor általánosításba menekülsz.

Román tranzit:

Honnan tudod, hogy mennyi benne a határontúli magyar?

Amíg "ezer szál köt" bennünket Erdélyhez, addig magyarok,

amikor átlépnek a határon, akkor már románok?

 

Nem csak a Te aránytévesztésed mindez, ha igaz lenne a bagatellizálás, miért építenék az M4 határszakaszt...

 

De

 

A célforgalmi vizsgálatok azt mutatják, hogy az ártándi teherforgalom 8%-a jut el szlovák határig,

4 %-a Borsod, 4 % Szabolcs, 17 % Hajdú-Bihar, 7 % Békés megye felé.

ellenben a tehertranzit 60 %-a a 42-4. útvonalon közlekedik,

ebből 30 % célállomása Karcag-Törökszentmiklós-Szolnok-Cegléd

          65 %-a halad át az M0-Déli szakaszán a nyugati határok felé.

Csak    5 % célállomása Budapest.

 

Ebből következik, hogy 0 % közlekedik az M3-M31-M0 útvonalon.

 

Az ártándi személyforgalomban még koncentráltabb a helyzet:

A határon átlépők 78 % csak Hajdú-Bihar megyén belül közlekedik, 3 % Szabolcs, 2 % Békés megyéig.

A személykocsik 16 %-a a 4-42. főúton jut el céljához. (M3-M30 összesen csak 1 %)

 

A 49 úton csak Szabolcs megyéig közlekedik 75 %

A 44. úton csak Békés megyéig 80 %.

 

Mindezekből láthatod, hogy a tehertranzit a meghatározó, a személyforgalom kishatár jellegű. (Mint Sopronnál teher nélkül)

 

A 4. főúton a magyar személygépkocsik és a magyar+"román" kamionok dominánsak.

ezért a Törökszentmiklós-Püspökladány szakasz forgalma nagyobb, mint a  Berettyóújfalu-O.határ szakaszé.

 

Egyetlen magyar sincs egyedül?

Előzmény: Jared- (50928)