Torma Úr/Elvtárs!
A hátsó lámpához kapcsolódva: az én (1972, II. hó) hármasom lámpája így néz ki:
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/7/2/4/THM_0016086724.jpg)
Azt írod, féklámpa izzóval ellátott lámpa. De ha jól látom, az alsó rész csak a rendszámtábla-világításra szolgálna, hiszen hátrafelé teljesen le van árnyékolva. Szétszedéskor a felső részben volt az izzó. Szóval nekem úgy tűnik, ez nem egy féklámpa-izzós, hanem rendszámtábla-izzós hátsólámpa a mostani állapotában. Ugyanakkor a búra tényleg úgy van kialakítva, hogy a hátsó részén tényleg fönt is és lent is van kialakítva egy-egy "szem". Ez kifejezetten a Verhovinák számára átalakított foglalat (mármint, hogy az alsó részt leárnyékolták és a felső, eredetileg féklámpának szánt izzó a rendes üzemi izzó)?
Azt írod, kísérleteztek automata váltós motorokkal, Avtomatik fantázianéven. Régebben beszélgettünk itt a fórumon a Szeléna nevű kísérleti motorról - ez ugyanaz lenne? (1174., 1176. hsz körül)
A Turiszról tudsz részleteket? Én csak egy-két nagyon rossz minőségű képet találtam róla, amin szinte egyáltalán nem látszik, hogy milyen alakja volt a plexinek, vagy hogy hogy nézett ki az oldaltáska.
A hátsó sárvédő végére sohasem került gumi? Egyetlen olyan képet sem találtam, ahol gumi lett volna rajta, de az én motoromon van három lyuk a sárvédőn, és eléggé gyárinak tűnik, de sajnos a festék annyira lepattogzott már onnan, hogy nem tudom megállapítani, hogy eredeti-e.